Jak PIC napojit na ethernet

MK info@mcu.cz
Neděle Prosinec 12 14:22:41 CET 2004

> No diky to vypada super (jen tu cenu jsem si predstavoval tak polovicni,
> ale
> chapu ji neproda se toho stovky tisic kusu). Takze pokud nenajdu nejakou
> levnejsi alternativu a nebo nejaky zadrhel v dokumentaci tak asi zacnu
> setrit neb 300W PCcko tech 3000Kc propali docela rychle.

Za tech 3000Kc muzete mit temer dva moduly s Rabbitem :-)))

Mimochodem, za 3000Kc bude k mani kompletni kit s jednim modulem,
programovacim adapterem, DC-Lite a cca 20 priklady. Postavit
na teto bazi koncertor Ethernet-COM je otazka odpoledne.
Melo to jit ven pred vanocema, ale nestiham, takze az po novem roce.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov