Jak PIC napojit na ethernet

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 12 12:57:36 CET 2004

Zdravim,

jelikoz jsem uz doladil tu svoji meteoustrednu, premyslim jak obejit potrebu
mit spusteny PCcko (preci jen spotreba je strasna proti samotne meteostanici
:-(), které ty data jen sbira a preposila jako beznej dotaz na stranku na
mem webu.

Napadlo mne jak dalece je problematicke treba obslouzit nejakou ISA sitovku.
Predstavoval bych si to nejlepe tak, ze MCU bude mit nekolik seriovych
vstupu (abych na to mohl napijit vice zarizeni) a to co z nich prijde jen
preposle na ethernet. Nemate nejake pekne odkazy? Neco uz jsem nasel, myslim
ze i u Microchipu je nejaka AppNote, ale cim vic toho budu mit k dispozici
tim lip. Zajimaji me i hotove vyrobky.

Nekde jsem videl dokonce napsanej nejakej malej webserver i do maleho PICu
(675?).

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.