Hledam vyrobce odlevanych medenych a AL chadicu.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Neděle Prosinec 12 09:38:37 CET 2004

Hlinikove profily na chladice vam vyrobi Alcan Decin...     viz
www.alcan.cz
Minimalni odber 500kg (ale radeji 1000kg)
Zdravi
Martin
|-----------------------------+-------------------------------------------|
|   "Jiri Krul"               |                                           |
|   <jkrul@seznam.cz>         |                                           |
|   Odeslal:                  |                                       Komu|
|   hw-list-bounces@list.hw.cz|                       "HW-news"           |
|                             |                       <hw-list@hw.cz>     |
|   10.12.2004 16:11          |                                      Kopie|
|                             |                                           |
|         Odpovězte prosím    |                                    Předmět|
|             uživateli       |                       Hledam vyrobce      |
|              HW-news        |                       odlevanych medenych |
|       <hw-list@list.hw.cz>  |                       a AL chadicu.       |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|                             |                                           |
|-----------------------------+-------------------------------------------|

Netusite zda je v CR nekdo schopen prumyslove tj. stovky a tisice kusu
vyradet Cu a Al chladice (jejich kombinace) ?
Nejde mi o zadne humpolacke odlitky , ale vysoce presne a precizni chladice
s  velkou chadici plochou.

Netusite nekdo na kolik muze prijit vyroba chladice nasledujicich
parametru:
rekneme pri 1000ks.

Dissipation Area :     3,268 cm2
Thermal Res.            0.19 ~ 0.24°C/W