[OT]: Karma nezhasina

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Prosinec 11 23:39:51 CET 2004

Snail Instruments napsal(a):

> Jeste se vracim ke karme, dostal jsem se k oprave teprve dneska. Tycka k
> plynu sla docela zlehka, presto jsem tam striknul trochu silikonoveho
> oleje. Ale tycka od membrany se obtizne vracela, rozebral jsem tedy
> membranu, vycistil, vse se hybalo zlehka. Zevnitr u sroubku oznaceneho
> 'A' byl kus rozblemtane gumy z membrany, ten jsem vytahnul vrtackem a
> mnul si ruce, ze jsem na to prisel. Po opetnem smontovani slo vsechno
> zlehka, ale... Vypinani plynu je stale takove line, vypne se, ovsem par
> vterin to trva. Navic pokud omezim prutok vody cervenym knoflikem, ozyva
> [...]

Skutecne jsem kdysi resil podstatne starsi typ karmy, ale evidentne tam
bude nejaka podobnost. Matne si vzpominam, ze jeden sroub (A?) slouzil k
regulaci "nabehu" (dynamiky) zapalovani, tedy snad jak rychle se
oteviral plyn - mohlo by to mit vliv i na to, jak rychle se zavre. Sroub
zespoda telesa s membranou (B?) je snad jen jako montazni nebo
technologicky (tedy byl na tom starsim typu), nevzpominam si ale na 100%.

Ta karma mela tisteny navod, ve kterem byl perfektne strojarsky
rozkresleny cely vodni a plynovy mechanismus, vcetne textoveho popisu...

--
Jirka