Seriova komunikace X Keil simulator

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Prosinec 11 20:22:44 CET 2004

  Ano, tento problem potvrzuji. Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem
si nadefinoval pomocnou unsigned char promennou namisto SBUF. v hlavni
smycce do ni vlozim bajt a nastavim RI. Tim to automaticky skoci do
preruseni, kde misto z SBUF ctu z teto promenne (a samozrejme vynuluju
RI). Po navratu z preruseni muzu do pomocne promenne hned vlozit dalsi
cislo a znovu nastavit RI.
  Jinak staci jen if (RI_0). Neni potreba testovat shodu s jednickou.
Stejne tak while(1) je uplne dostacujici.
  Nechci aby to vypadalo jako rypani nebo poucovani, ale koupil jsem
si tu knizku Ucebnide jazyka C od Pavla Herouta jak tu bylo nedavno
probirano a muzu ji jen doporucit. Taky zacinam s C :-)

S pozdravem,
  Novalex