[OT]: Karma nezhasina

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Prosinec 11 19:30:14 CET 2004

>je zadøená tyèka, která otevírá plynový ventil nad membránou. staèí to
>prostøíkat MD sprayem. doporuèuji ale rozebrat a dobøe vyèistit

Jeste se vracim ke karme, dostal jsem se k oprave teprve dneska. Tycka k
plynu sla docela zlehka, presto jsem tam striknul trochu silikonoveho
oleje. Ale tycka od membrany se obtizne vracela, rozebral jsem tedy
membranu, vycistil, vse se hybalo zlehka. Zevnitr u sroubku oznaceneho 'A'
byl kus rozblemtane gumy z membrany, ten jsem vytahnul vrtackem a mnul si
ruce, ze jsem na to prisel. Po opetnem smontovani slo vsechno zlehka,
ale... Vypinani plynu je stale takove line, vypne se, ovsem par vterin to
trva. Navic pokud omezim prutok vody cervenym knoflikem, ozyva se z karmy
strasne hrkani a skrkani. Co dal? Na tom vodnim ventilu jsou dva srouby,
mensi z boku (A) a velky zespodu (B). Co se s nimi reguluje? Ten z boku je
uplne zatuhlej, s tim se mi nepodarilo pohnout. S tim spodnim jsem zadne
amaterske experimenty nedelal.

J. Hanzal