problem s PCMCIA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 11 17:27:49 CET 2004

Nepomohl by softik, jak se to jmenovalo ???? CardWizard ?
Mne to vzdy pomohlo.
Pokud nepochodite, tak se ozvete na soukr. mail.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

  Zdravim vsechny a preji hezky vikend.

  Mam nasledujici problem.
  Koupil jsem si k starsimu notebooku (Digital Hinote Ultra II)
   PCMCIA lan kartu 16bit (micronet SP162TA) - notas nepodporuje CardBus,
  proto 16-bit.
  Po vlozeni mi hlasi:

  System Windows nemuze identifikovat nebo pouzivat instalovanou kartu PC, protoze
  neni k dispozici oblast pameti pro komunikaci s timto zarizenim. Chcete-li toto zarizeni,
  musite zpristupnit nekterou z oblasti pameti.

  Zjistete, zda se v souboru CONFIG.SYS nachazi odkaz na spravce pameti, ktery
  znemoznuje pristup do oblasti  vyssi pameti v rozsahu A000 a FFFF.

  V configu nic nemam a nevim jak dal pokracovat pri reseni tohoto problemu.
  Poradte, prosim, uz jsem z toho za ty hodiny zkouseni trochu paf ;)

  Prichy