xilinx xc3s400 a impact vyreseno

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Prosinec 11 14:27:51 CET 2004

Mam to vyzkousene s Virtex2, coz je obdobne.
Jde predevsim o to, jak jsou interpretovane hodiny v tom broukovi.

Tyhle obvody maji jak rychlejsi vstupy, tak nize posunute
rozhodovaci urovne, takze jsou mnohem haklivejsi jak na zvoneni
hodinoveho dratu, tak na ruseni, ktere vznikne propojenim zemi.

Samozrejme zkracenim toho vedeni se to potlaci, ale je dobre vedet
co to zpusobuje (coz pri stavu, kdy to nechodi je meritelne
osciloskopem), aby jste to mohl potlacit radikalne.

Me treba pomohlo nekolikrat provliknuti programovaciho kabelu
toroidem, abych se zbavil zemniho ruseni (pritom mam programovaci
drat z 10pol ksandy, zem-signal-zem, tech zemi je tam celkem 5).

Danhard

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?
http://www.MALL.cz/penezenka