Zase nabijecka...

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 11 14:26:30 CET 2004

Zkuste si nakreslit idealni zdroj napeti, v serii jeho vnitrni odpor a jeste
v serii odpor zateze. Pak vemte ohmuv zakon a zauvazujte nad tim, jake proudy
timhle obvodem mohou teci za predpokladu, ze odpor zateze je konstantni a
nemenite napeti toho zdroje ale jeho VNITRNI ODPOR.
Kdyz si uvedomite, ze vnitrni odpor NiXX clanku je vyrazne mensi nez suchych,
tak dojdete i prez jeho mensi napeti ke zcela opacnym zaverum, nez jste dosel
v minulem mailu.

Jakub Serych