OT : problem s PCMCIA

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Prosinec 11 11:59:08 CET 2004

Zdravim vsechny a preji hezky vikend.

Mam nasledujici problem.
Koupil jsem si k starsimu notebooku (Digital Hinote Ultra II)
 PCMCIA lan kartu 16bit (micronet SP162TA) - notas nepodporuje CardBus,
proto 16-bit.
Po vlozeni mi hlasi:

/System Windows nemuze identifikovat nebo pouzivat instalovanou kartu
PC, protoze
neni k dispozici oblast pameti pro komunikaci s timto zarizenim.
Chcete-li toto zarizeni,
musite zpristupnit nekterou z oblasti pameti.

Zjistete, zda se v souboru CONFIG.SYS nachazi odkaz na spravce pameti, ktery
znemoznuje pristup do oblasti  vyssi pameti v rozsahu A000 a FFFF.
/

V configu nic nemam a nevim jak dal pokracovat pri reseni tohoto problemu.
Poradte, prosim, uz jsem z toho za ty hodiny zkouseni trochu paf ;)

Prichy