Ochranne samolepky v obchodech?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Prosinec 10 19:16:00 CET 2004

Nevím jak je to udělané, nepátral jsem po tom. Pokud bych měl vyrobit
nálepku jenž lze deaktivovat a pak zas aktivovat, tak tam třebas přidam
pružné plíšky které když se spojí, tak zkratují/rozpojí obvod a tím ho
přeladí na jiný kmitočet. No a pak stačí plíšky zmagnetizovat
stejnosměrným polem, "samolepku" deaktivovat; plíšky odmagnetovat
střídavým polem a "samolepku" aktivovat. Nebo naopak, záleželo by na tom
co bude technicky jednodušší - zkratovat či rozpojit.  Mrkněte třebas na
jazýčky do jazýčkového rele.

Radek

On