Ochranne samolepky v obchodech?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Prosinec 10 11:25:40 CET 2004

Ten ram neni nic jineho nez civka , ktera vyrabi elm pole a kdyz prolejzate
skrze to pole a "odsajete" z nej tou samolepkou energii tak to elektronika
vyhodnoti a zacne pipat, nasledne pribehne clovicek s inteligenci na urovni
te elektoninky a zacne vas obtezovat ... :-)

----- Original Message -----
From: "Jiri Splichal" <splichal@pulp.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 10, 2004 11:17 AM
Subject: Re: Ochranne samolepky v obchodech?

No jo ,ale me porad neni jasny jaxe detekuje pruchod tim kontrolnim ramem.
Nejde mi o to ,jaxe to znici nebo deaktivuje,ale naopak jak pritomnost ty
samolepky indikovat.
Nebo sem pomalejsi a z tech odpovedi sem to nepochopil :-(
V ty samolepce jsou jen tri plisky polozene na sobe.Co teda vlastne maji za
funkci?

Jirka