Ochranne samolepky v obchodech?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 10 10:58:27 CET 2004

Byva to tlumeny rezonancni obvod a kontrolni ram sleduje, jestli mu nekdo
odsava vf energii.
Zneskodneni byva reseno prupalem. Priblizi se to k silnejsimu vf poli a
rezonanci tam vznikne takove napeti, ze se tam ve ztencenem miste proslehne
nejake spojeni. Kdysi jsem tyhle nalepky ze zajmu rozpitvaval a u nekterych
byly v urcitem miste videt vylozene vypalene otvurky se zuhelnatelym okrajem.

Jakub Serych