Jak namontovat vazani

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Prosinec 10 10:57:30 CET 2004

Diky za uprimne minenou radu. Je pravda, ze kdybych
zapatral, asi bych nejakou firmu nasel.
Kdyz ale uvazim, ze jsem to delal uz vickrat a zadny problem
nenastal a ze ted jsem lepe vybaven naradim, je pro mne
daleko jednodussi udelat si to sam.
Jinak bych se nekam s tema lyzema musel vypravit...
Navic by to treba nebylo na pockani a musel bych tam
dvakrat.
Take nevite, na koho narazite ...
Rozhodne mi nejde o usetreni cca 200 Kc, ale o cas.
--
Lubos Ruckl