OT:Jak namontovat vazani

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 10 10:43:12 CET 2004

Dne pátek, 10. prosince 2004 09:29 Luboš Rückl napsal(a):
> Koupili jsme v Tescu diteti bezky s vazanim
> (klasicke bezecke vazani "Nordic" bylo k lyzim
> prilepeno izolepou).
> Protoze uz je to mnoho let, co jsem naposled
> vazani k lyzim montoval, nepamatuji si spravny
> postup. Jde mi o urceni polohy. Vim, ze musim
> urcit teziste, ale nevim, kam namontovat to
> vazani vzhledem k tezisti.

na lyzich je vyznacen stred.

> Velmi dlouho jsem patral na internetu, ale zadnou
> radu jsem nenasel.
> Jedina zminka byla o vrtani podle jakesi sablony,

na sablone je stred lyze vyznacen

> jenomze u tohoto vazani zadna sablona nebyla.

hmmm.... Tak ji chtejte! Otravujte az se z toho pose*ou!

> Dalsi rada byla, ze si to mam nechat namontovat
> v odbornem servisu. Ja ale o zadnem nevim

:-DDDDD

Ja si na takovou odpoved vzdycky vymyslim specialni duvod proc to v servisu
byt nemuze. Treba ze potrebuji je namontovat specialnim zpusobem, na ktery
servisynejsou vybaveny, protoze... neco si snad vymyslite.

> a chci si to udelat sam.

Stred lyze byva jeji nejtlustsi misto, pokud si to dobre pamatuji (vazani jsem
pridelaval naposledy s otcem, kdyz mi bylo 13). A tak bych tise predpokladal
(nevim to jiste!), ze stred nohy je i stred lyze... Anebo je to jinak.

--

                        Jaroslav Lukesh