xilinx xc3s400 a impact vyreseno

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Prosinec 10 10:22:17 CET 2004

Takze, jen pro informaci, nakonec mi pomohl
pan Kratochvil z MES Praha, stacil mu 3 vterinovy
pohled, na muj programovaci kabel od budicu, ktery
byl dlouhy 15cm, prohlasil, ze ho mam zkratit na
polovinu a byl hotov tak jsem to udelal, ikdyz mi
prislo, ze to neni zase az takovy rozdil a svete div
se jede. Takze ma muj obdiv, protoze to uz je supr
ducharina,a bez problemu pricemz pred tim s
ostatnimi xilinxi ten kabel chodil.
Takze i na delce zalezi ;-))).

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 06, 2004 12:07 PM
Subject: xilinx xc3s400 a impact zase a opet nejde

Takze, obracim se jeste jednou, se stejnym problemem
Mam toho brouka a impact hlasi, ze nesouhlasi idcode,
ale pozor pokud pustim impact a dam Init Chain, tak ho
najde, ze to je xc3s400, ale jakmile dam po tomto nalezu
identifikaci tak mi napise ze nesouhlasi idcode, tak me
napada, ze impact si nejak nevidi do huby natoz do xilinxe,
tak ja uz nevim co s tim nemate nekdo nejaky napad, treba
jiny programator, ktery by to treba zvladnul je to preci jenom
jtag, me uz to vytaci a nikdo v okoli nevi co s tim a ja bych
to docela potreboval ;-)))

Zdenek Aster