Zase nabijecka...

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 10 08:41:02 CET 2004

> Jen tak pro zajimavost, muzu se pana Serycha zeptat, co je to
> za blesk?
> Jestli to neni nejaky rukojetovy, studiovy, nebo nejaka jina
> specialita,
> mozna by stala za zvazeni i jeho vymena za neco jineho.
> Blesku je dnes vsude
> hafo.
>
> Dusan Dolezal

Je to Nikon SB800, ktery je normalne na 4 tuzky, ale ma pribaleno namisto
normalniho vicka zakryvajiciho baterky jeste "extended" vicko, do ktereho se
da strcit paty clanek pro rychlejsi nabijeni. Vzhledem k tomu ze moje D70ka
zvlada 3 snimky/s, chci aby blesk umel v pripade potreby nabijet opravdu co
nejrychleji.
Blesku je vsude hafo, ale ne vsechny (respektive v tuto chvili pouze SB600 a
SB800 a neco chysta Metz) jsou plne kompatibilni s D70kou a jejim novym
rezimem i-TTL.

Jakub Serych