Re: Zařízení na ven

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 9 23:44:00 CET 2004

Mam elektroniku v plastove trubce na strese, je to tam od brezna, a
zatim stale OK. Z jedne strany trubka zadelana sklem a silikonem a z
druhe strany pres originalni zatku. Kabely takovyma tema pruchodkama,
co se zasroubovanim stahnou.
Plosnaky nijak neosetrene, jsou tam ty postribrene od Kohouta, ale i
jeden homemade a zatim se to drzi. Ani se srazenim vlhka uvnitr
problem neni.

Ondrej Tesar