Programovani ATMEGA - ELNEC

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Čtvrtek Prosinec 9 13:28:58 CET 2004

Vazeny p. Prýmek,

celkom nerozumiem, preco problem s programatorom Elnec adresujte do
konferencie, ale kedze sa tak stalo, odpoviem Vam rovnakou cestou.

Vyskusali sme na LP48LV obvod ATmega8515L [TQFP44] v ZIF. Vyskusane
nastavenia osc. boli:
   1. External clock
   2. External RC osc 0.9MHz
   3. External RC osc. 3-8MHz
   4. External crystal/resonator  osc. 0.4-0.9MHz
   5. External crystal/resonator  osc. 3-8MHz

Postup bol:
   1. nastavenie fuses;
   2. Erase Program Verify;
   3. Verify;
   4. Erase Program Verify;

Ziadna chyba sa neprejavila.

Ale ak poskytnete dodatocne informacie, radi sa na problem pozrieme.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis, riaditel vyvoja
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============