Zase nabijecka...

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:01:09 CET 2004

Jiri Foldyna napsal(a):

> .... Tak jsem si udelal vybijecku,
> tentokrat kulturnejsi - 4x Shottky 3A, typ uz nevim, v serii paralelni
> kombinace odpor 1Ohm/2W a miniaturni zarovka z GM (1,5V a nejake miliampery
> :-) kvuli signalizaci vybiti (poradil tusim Jirka, diky),

Jo, neni zac, jsem rad, ze dalsi clovek potvrzuje funkci. Ja jsem tuhle
vybijecku kdysi silenym zpusobem naprasil (ano, bez diakritiky, chtel
jsem rict nabastlil, ale to neodpovida :-) ) synkovi na vybijeni aku z
RC auta a pouzivam ji na vsechny "tuzkace" dodnes...

Uziti je proste, jednoduse az zhasnou vsechny zarovky, tak dam sadu aku
nabijet. Chtel jsem to tady znovu pripomenout pri tech silenych
diskusich o vybijeni, opakovani byva matka moudrosti :-)

--
Jirka