CPU pro Felicii - zaver

Ales Filip afilip@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:16:05 CET 2004

Hello Radek,

neděle, 5. prosince 2004, you wrote:

Já jsem teď vyměňoval servo škrtící klapky kvůli vadnému potenciometru
u R19. Auto začalo na volnoběh chcípat. Povyměňovali jsme všechna
čidla včetně lambda sondy, a dělalo to stále. Potom jsem jel na
technickou, a tam mi řekli, že to dělá ten potenciometr. Že se prý
vydře dráha v místě volnoběhu, a počítač neví, kde to servo při
volnoběhu je. Že je to prý typická závada u R19. To servo stojí nové
7500Kč. Sehnal jsem ho na vrakáči za 1000Kč, vyměnil, a je po
problému.

RaPV> Ten snimaci potenciometr je vetsinou dvojity a je udelany pomerne dost
RaPV> precizne i co se tyka hermeticnosti a odolnosti na vlivy prostredi. Bohuzel
RaPV> vetsinou se stane ze mikroskopicky praskne to pouzdro ve kterem je a pak je
RaPV> zle.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic