Osvit desky

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Středa Prosinec 8 22:16:16 CET 2004

Dekuji za typ
Bohuzel ja jsem z vesnice a mam velmi omezene zdroje nakupu. A v meste kde
chodim do skoly (Jihlava) nejni ani poradny obchod se soucastkami. Presneji
receno jsou tam dva, ale ty ceny jsou tak neunosne predrazene (1,80kc za
odpor...)
Takze soucastky me kupuje kamos z Brna v GMku.
Nevite o nejakem obchode v Brne (nebo nejhur v Praze), kde by meli tyto
zarivky?
Predem dekuji za tipy...

----- Original Message -----
From: "Rt" <jr@siliconbrain.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 08, 2004 7:06 PM
Subject: Re: Osvit desky

Tomáš Skočdopole napsal(a):

> Dobry den!
> V konferenci na mcu jsem nasel prizpevek, ze existuji primo UV zarivky s
> oznacenim TL 8W/05
> Delaji se pry dve verze. Jedna ma cernou barvu kdyz je vypnuta  a druha je
> klidovem stavu bila. Ty bile jsou pry vhodnejsi.

Cerne zarivky jsou efektove, bile vhodne spise pro opalovani a napriklad
pro dezinfekci. Bile maji pro osvit PCB vhodnejsi spektrum.

> Nevite prosim kde bych je mohl sehnat?

Treba tady: http://www.miga.cz/ceniky.php?p=5&s=725&q=
TL8W/05 vyrabi Philips, takze je povede kazdy velkoobchod se svetelnymi
zdroji a jiste za priznivejsi cenu.

> A dalsi otazka: je lepsi osvit z kratsi vzdalenosti s mensim casem nebo
> lepsi z vetsi vzdalenosti a kratsi cas?

Vzdalenost zdroje UV a delku osvitu musite vyzkouset podle citlivosti
vami pouzite emulze a take to zavisi na provedeni reflektoru - rozptyl
svetla.
--
Rt