Osvit desky

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Prosinec 8 19:06:14 CET 2004

Tomáš Skočdopole napsal(a):

> Dobry den!
> V konferenci na mcu jsem nasel prizpevek, ze existuji primo UV zarivky s
> oznacenim TL 8W/05
> Delaji se pry dve verze. Jedna ma cernou barvu kdyz je vypnuta  a druha je v
> klidovem stavu bila. Ty bile jsou pry vhodnejsi.

Cerne zarivky jsou efektove, bile vhodne spise pro opalovani a napriklad
pro dezinfekci. Bile maji pro osvit PCB vhodnejsi spektrum.

> Nevite prosim kde bych je mohl sehnat?

Treba tady: http://www.miga.cz/ceniky.php?p=5&s=725&q=
TL8W/05 vyrabi Philips, takze je povede kazdy velkoobchod se svetelnymi
zdroji a jiste za priznivejsi cenu.

> A dalsi otazka: je lepsi osvit z kratsi vzdalenosti s mensim casem nebo
> lepsi z vetsi vzdalenosti a kratsi cas?

Vzdalenost zdroje UV a delku osvitu musite vyzkouset podle citlivosti
vami pouzite emulze a take to zavisi na provedeni reflektoru - rozptyl
svetla.
--
Rt