Zase nabijecka...

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Prosinec 8 15:31:36 CET 2004

Mozna placam hovadinu, ale pokud uvazujeme tepelny odpor pouzdra te diody
rekneme 60K/W, tak pri 0,7V x 2,8A = 1,96W je teplota pouzdra nejakych
117stC nad teplotou okoli. Zda se vam nemozne, ze se pri tom zacne tavit
cin?
Podotykam, ze jde o hruby vypocet, Muze byt uplne jiny tepelny odpor, a tim
i teplota.

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 08, 2004 3:18 PM
Subject: Re: Zase nabijecka...

> Pri ztrate max. cca 3W se odpajela dioda az na konci privodu? To bude
> asi krapet nejak jinak.....

Slo o notebook, ktery potreboval napajeni cca 9-11V a po ruce byla
autobaterka (majici v te dobe cca 12.5V). Potreboval jsem to nejak
srazit a tak jsem tam dal jen tak do luftu k te autobaterce do serie par
diod. Pri normalnim provozu bral ten notebook cca 1.5A a bylo to v
pohode. Kdyz jsem do nej zasunul akumulator, zacal se dobijet a NB zral
asi 2.8A. Pak se behem nekolika (rekneme 20ti) sekund rozpadl jeden ze
spoju mezi diodami - a to opakovane kdyz jsem to zapajel. Mate nejake
vysvetleni?

Lukas Grepl