[OT] DVD rekordery

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Prosinec 8 03:35:50 CET 2004

Ne to bylo samozrejme jako vtip, ikdyz s tim ovladanim
mate pravdu, protoze treba na dalkovem ovladaci zadavat
nejaky text je fakt desny, pritom by stacilo kdyby k tomu
byla bezdratova mys. S tim ovladanim je to, ale potiz ja
bych si treba u toho thomsna predstavoval, 90% ovladani
jinak, ale to bych si to pak fakt musel udelat sam na tom linuxu,
jinak k nemu vyhrady moc nemam, celkem spokojenost az
na to kousani.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Lubos Jerabek" <xnet@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 07, 2004 8:09 PM
Subject: Re: [OT] DVD rekordery

> Tak si to udeljte cele na Linuxu, v dnesni dobe
> se delaji i case pro pocitace co vypadaji jako
> dvd prehravac, treba od asusu a pod.

Dekuju Zdenku, chtel bych to ale kopit hotove, treba prehravace Kiss v
sobe maji linux (4MB flash), hdd i sitovou kartu, ale pro nahravani
souboru se pouziva nejaka totalne dementni aplikace.

Nevim pripada mi, ze vsichni vyrabeji blikajici silenosti s modrejma
ledkama, ale uzivatelsky je to uplne mimo.

Lubos

--
Luboš Jeřábek (xnet@seznam.cz)