info o elektromeri od ABB

Samuel Piovarci samec@pobox.sk
Úterý Prosinec 7 23:57:23 CET 2004

Daniel Valuch napisal:

> Samuel Piovarci wrote:
>
> >od fyrmi
> >

> preboha...
>
> podla slovnika www.slex.sk:
> *firma* -y -riem ž.

druhe Bozie prikazanie:
Nevezmes mena Bozieho nadarmo.

PS: Valuch, ty arogantny zmrd. Nemusis mi vysvetlovat,
kde sa pise ake i, ja pravopis ovladam. Ale obcas sa
zmylim, lebo som clovek. Hlavne ze ty si neomylny.
To fakt nemas nic ine na praci ? Preco nejdes niekam na
pokec. Som tu od teba nevidel jediny seriozny prispevok.
Chudacik, ty asi musis strasne trpiet, ze nemozes pouzivat
diakritiku, ked ti tak velmi zalezi na pravopise.
SUSE LINUX Openexchange Server - groupwarové riešenie, ktoré vám umožní
automatický koordinovaný prístup k vašim dokumentom, projektom, stretnutiam
a zdrojom.

Viac informácií na : http://www.somi.sk/openexchange.php