Good news everyone :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Prosinec 7 17:50:15 CET 2004

ano, obidva vystupy su pouzitelne a jumprom prepojitelne na konektor,
a/alebo na vstup komparatora. Vzhladom na to, ze komparator ma vysoku
vstupnu impedanciu moze byt dany vystup paralelne pouzity aj v 50ohm
vystupnej sekcii. Povodna myslienka bola taka, ze komparator bude sluzit
na generovanie TTL signalu s nastavitelnou striedou (sinus z prevodnika
I a treshold z prevodnika Q). Pred prevedenim signalu na obdlznik je ale
dobre ho filtrovat, zmensi sa tym fazovy sum sposobeny neziaducimi
produktami syntezy...
b.