Susicka na ovoce

mstrocka@unis.cz mstrocka@unis.cz
Úterý Prosinec 7 12:01:45 CET 2004

Diky moc, uz jsem v obraze, co mam vlastne shanet :-)

Drat tam urcite davat nebudu, snad jen na vyzkouseni, jestli vsechno
ostatni funguje (motor ventilatoru).

Martin Strocka

"Pavel Glajc" <pavel.glajc@del.cz>
Sent by: hw-list-bounces@list.hw.cz
07.12.2004 11:10
Please respond to
HW-news <hw-list@list.hw.cz>

"HW-news" <hw-list@hw.cz>
cc

Subject
RE: Susicka na ovoce

Je to tepelná pojistka nevratná. Uvnitř je kontakt z kovu s nízkou
teplotou tavení.
Na pojistce je číslo, které udává při kolika stupních vypne. Běžně se
dělají od 72 do 240 stupňů. V sušičkách bývají něco málo nad 100. (104,
109). Je to poslední záchrana když všechno selže. Pozor nedají se pájet.
Při pájení nevratně vypnou.
Jen nýtování, šroub nebo mačkací dutinky. Sehnat se dají třeba v Nedisu,
ale určitě i jinde. Drát bych tam rozhodně nedával i když na odzkoušení
zda to funguje třeba ano. Oni ty sušičky jedou většinou bez dozoru a potom
k požáru není daleko. Nejsem žádnej cimprlich, ale tady bych si to fakt
rozmyslel.
Pavel Glajc