Karma nezhasina

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 7 11:16:29 CET 2004

Pavel Poucha napsal(a):

> Zadrena tycka pod membranou. Dokud jsme meli karmu, memnil jsem membranu tak
> jednou za rok, a tuhe tycku to chce take ocistit a namazat.

Presne tak. Karmu MORA jsem pravidelne opravoval uz pred x lety, nicmene
pokud se princip nezmenil, byla tam membrana na vodu (no, spis balonek s
  dvojitou stenou a kovovym klobouckem...) a ta tlacila na tycku, ktera
ovladala plynovy ventil. Zavady: 1) po case se membrana protrhla, nebo
uplne roztekla (vliv chloru ve vode na tehdy pouzivanou gumu???), 2)
tycka spojujici membranu a plynovy ventil se zadirala - bylo nutno
vybrousit, zalapovat a namazat.

Omlouvam se za ev. nepresnosti, je to hrozne dlouho a lovim vzpominky v
pameti :-)

--
Jirka