Kde rostou manuály k Denon DRA-275RD, nebo DRA-275R

BuFran BuFran@seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 19:05:59 CET 2004

Dobrý den,

     Vzhledem k porouchanému displeji se mi podařilo dostat pomocí
ovládacích prvků tento přístroj do nějakého režimu, kdy nic nepřijímá
a reproduktory jen šumí. Tak jsem se pokusil najít uživatelský nebo
ještě lépe servisní manuál, a kde nic, tu nic.

  Tímto bych se rád zeptal místních servisáckých guru, kde se takovéto
manuály hledají ? Google mlčí (resp. již mám přehled o cenách v celém
světě ale manual nikde). Bohužel vyhledávací služby pro kat listy co
znám jsou převážně pro IO. :(

  Horší bude, pokud nerostou :( Asi je moc sucho.

--
S pozdravem,
 BuFran