I2C a delka dratu

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 18:38:45 CET 2004

Nam chodilo se zakoncovakam I2c
hodiny 10khz asi na 40metru, na klasickym
utp kabelu.Dulezite jsou original periferie
protoze, ty maji schmitaky na vstupech,
na rozdil od tech, ktere vyrobite softwarove
na pinech procesoru.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Kamil Rezac" <krezac@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 06, 2004 10:20 AM
Subject: Re: I2C a delka dratu

Ve specifikaci je to omezene kapacitou (tusim 400pF, ale to strilim z
hlavy). V robotovi mozna metr mame, ale je pravda, ze se snazime o co
nejlepsi odruseni (transily a kondiky na vsech motorech... Na robotu,
co jsme delali v US byly tak 1.5-2m a uz to obcas kravlo (pravda, ten
motor nebyl nic moc). Pak jsem nekde videl tunelovani I2C pres
RS485....

KR