CPU pro Felicii - zaver

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Pondělí Prosinec 6 17:26:36 CET 2004

ano máte pravdu, teď se dívám, Simons2P - je to vícebod.
rozdíl mezi ventilem u BMM a tryskou Sim2P opravdu nevím, jen vím že
se tomu u jednobodu říká ventil a u vícebodu trysky.
Já mám BMM a opravdu ta hadička přisává bez filtru -
jen tam bývá našroubovaný takový ochranný plech aby to nedostalo přímý
zásah.
A u jednobodu je ventil pod klapkou.
xxx