CPU pro Felicii - zaver

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Prosinec 6 17:12:25 CET 2004


Prehledl - psal ze je to simens a to je vicebod. 

Jaky je rozdil mezi vstrikovacim ventilem a vstrikovaci tryskou? U feldy
pokud se nepletu jsou ty ventily bud uplne na hrane bloku nebo dokonce
kousek pred na potrubi.

Jinak motoru jsem se naopravoval docela dost a i slozitych (hlavne
motorkovych) takze si to dokazu predstavit co je za brajgl nad vahadly, ale
nejak jsem zil v domeni ze by je (Skoda) nenapadlo tam dat odvetrani bez
alespon jednoducheho filtru.

RadekCX

P.S.: Nestrika nahodou u jednobodu ten ventil pred klapkou?!!! Boschove to
tak delali u Jetronicu a Monotronicu a tam by na klapce byt nic nemelo
jelikoz ten ventil to strika primo na ni musi ji to krasne umejvat

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of mcmlxxx
> Sent: Monday, December 06, 2004 4:59 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: CPU pro Felicii - zaver
> 
> 
> ne, ne, napsal jsem to jen stručně.
> Pokud vím tak Felicie jsou jednobody ,vícebody a diesly. 
> Jednobod jsem měl rozebranej takže vím že se prostě zanáší - 
> jak jsem psal něco projde sáním vzduchu (prach), něco přímo 
> od ventilu kterej je u jednobodu hned pod vlastní klapkou 
> (benzín) a navíc je tam přisávání tenkou hadičkou z pod krytu 
> vahadel motoru (olejový spray). Sundejte si ten kryt od 
> vahadel a uvidíte jak to tam cáká - taky se musej nějak 
> mazat, že :) Vícebodový systém nemá vstřikovací ventil ale 4 
> vstřikovací trysky které jsou vsunuty přímo do bloku motoru a 
> spojeny rozdělovacím potrubím. Tam je klapka uplně mimo. 
> Nevím proč si myslíte že jsem se vším hned hotovej. Nikde 
> jsem nepostřehl že by autor uváděl že má vícebod, pokud jsem 
> to někde přehlédl, omlouvám se.
> 
> xxx
> 

-- 
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.
Verze: 7.0.290 / Virová báze: 265.4.5 - datum vydání: 3.12.2004
 




Další informace o konferenci Hw-list