xilinx xc3s400 a impact zase a opet nejde

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 6 12:22:51 CET 2004

> Takze, obracim se jeste jednou, se stejnym problemem
> Mam toho brouka a impact hlasi, ze nesouhlasi idcode,
> ale pozor pokud pustim impact a dam Init Chain, tak ho
> najde, ze to je xc3s400, ale jakmile dam po tomto nalezu
> identifikaci tak mi napise ze nesouhlasi idcode, tak me
> napada, ze impact si nejak nevidi do huby natoz do xilinxe,
> tak ja uz nevim co s tim nemate nekdo nejaky napad, treba
> jiny programator, ktery by to treba zvladnul je to preci jenom
> jtag, me uz to vytaci a nikdo v okoli nevi co s tim a ja bych
> to docela potreboval ;-)))

Bez zaruky - pokuste se pouzit starsi verzi impactu (nechaji se u Xilinxe
stahnout).
Pripadne bych jeste zkusil vygenerovat pres impact XSVF soubor a nahrat ho
pres
nejaky XSVF player - jeden muzu zaslat

Kdyz to nepomuze, tak bych se vrhl na prazsky MES a bud u nich koupil
multilink, nebo Paralel Cable IV.

Jeste dotaz - dela to jen s timto obvodem, nebo i s jinymi typy ???

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov