I2C a delka dratu

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Prosinec 6 10:20:59 CET 2004

Ve specifikaci je to omezene kapacitou (tusim 400pF, ale to strilim z
hlavy). V robotovi mozna metr mame, ale je pravda, ze se snazime o co
nejlepsi odruseni (transily a kondiky na vsech motorech... Na robotu,
co jsme delali v US byly tak 1.5-2m a uz to obcas kravlo (pravda, ten
motor nebyl nic moc). Pak jsem nekde videl tunelovani I2C pres
RS485....

KR