CPU pro Felicii - zaver

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Prosinec 5 19:42:41 CET 2004

Ano, problém byl v znečištění samotné klapky a pouzdra kolem něho. V
důsledku toho při uzavření klapky docházelo k lepší těsnosti, a při
malém přiotevřeni k menšímu průtoku vzduchu, k posunutí pracovního bodu
pro volnoběh (klapka musela být více otevřena).

V olejové vaně a v celém olejovém systému se v důsledku různého stříkaní
vytváří olejová mlha která se pak dostane se vzduchem na škrtící klapku.
V cestě není žádný filtr a jedinou překážkou je vzdálenost.

Náhradní díl je dosti drahý, nová škrtící klapka stojí 7250Kč.

Nefunkční potenciometry - vzhledem k tomu, že klapka je primárně
ovládaná lankem od plynového pedálu tak věřím, že na nouzové dojetí by
to mohlo stačit, pokud se z toho nezblázní RJ.

Radek
On