Zase nabijecka...

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Prosinec 4 21:32:39 CET 2004

No AA clanky a 2Ah a jeste maly Ri to je skoro temer neco nemozneho. Z
beznych NiMH AA vic jak 7A nedostanete a cim vyssi kapacita tak tim horsi
proud.

Nicmene pokud ozelite kapacitu tak zde
http://www.telink.cz/cz/katalog/aku1400.htm se podivejte na tyto clanky
1.4Ah.

On je problem ze modelari moc na tuzkovky nelitaj. Ja tyhle pouzivam jednu
sezonu na motoru co bere cca 10A a je pravda ze uz jsou trochu slabsi, rika
se to o nich ze brzy odchazeji, ale proste je to dan - neco za neco - navic
v tom blesku by nemuseli dostavat takovej zahul jak z toho motoru.

Jinak nabijec uplne s klidnym srdcem MC33340 a clanky v serii. Maximalne je
jednou za rok srovnate pres diodu na 0.7V a nabijete.

RadekCX