Re: USB - HDD bylo doplněk k FlashDisku

Igor Češko cesko@internet.sk
Sobota Prosinec 4 17:26:53 CET 2004

  Pouzite USB HUB2.0 a za nim niekolko tych ramcekov samostatne. Velkost sa
tym prilis nezvacsi a aj cena HUB-u je dobra.

                       Igor

---------------------------------------
Igor Cesko
STMicroelectronics
mailto:cesko@internet.sk
www.cesko.host.sk
www.cesko.euro-science.net
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt@snt.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, December 04, 2004 8:33 AM
Subject: USB - HDD bylo doplněk k FlashDisku

Když už jsou tu takoví hledači (taky nenacházím nějakou dobu), nevěděl by
někdo o USB redukci na IDE (tedy HDD rámeček), který by ale měl plac na víc
než jeden disk? Jde mi o takovej minizálohovací server, kterej se mi nechce
stavět a rychlost USB2 je dostačující. Případně nevěděl by, jak řešit jinak
(stavět další samostatně stojící server se mi nechce, šibování s
jednotlivými šuplíky se mi nelíbí do budoucna (před pěti lety jsem pálil cd
na třikrát, teď deset cd naráz, co bude za dalších pět?)).
T.V.