Cievka - pre zaujimavost :-)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 3 20:29:26 CET 2004

Ale nebude ten cely drobecek pod vakuem nebo snad ano??????

Pokud ne, to ty "strepiny" po narazu maji takovou energii, ze srazky s
molekulami vzduchu nevadi a jeste se da neco detekovat. Rozmery v radech
desitek metru mi ovsem vubec nesedi.

Pokud je to vakuovane, jak se to dela? Nebo je vakuovana jen ta trubka
uprostred?

J.S.