Kvalita CD - bylo: boot cd danix ?

Martin Záruba swz@volny.cz
Pátek Prosinec 3 14:41:14 CET 2004

Mam naprosto stejnou zkusenost s DVD. Z 10 DVD Verbatim 2 vadna. Vysel o tom
i test na www.cdr.cz
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 03, 2004 2:22 PM
Subject: Re: boot cd danix ?

Jestli to z Windows-boot-CD bootuje, tak bude evidentne zakopany pes v tom
Danix-boot-CD...
Jsou vsechna media stejna? Ja mam napriklad posledni dobou neduveru k CD
Verbatim (subjektivni zkusenost - jedno vypalovane audio trosku hur funguje
v prenosnem CD-radio-kazetaku, na jedno medium Verbatim jsem mam film, ktery
se v jednom miste vzdycky sekne - a nejde ani zkopirovat).

Taky to muze byt CD-ROM mechanikou v tom problemovem PC - zvlast pokud je
starsi, tak nektera media muzou byt pro ni hur citelna a nemusi byt ani
poskrabana...

Jestli muzu doporucit, tak se mi celkem spolehliva zdaji CDcka Emgeton "made
by Taiyo Yuden company" (kupuju je v jednom velkem nejmenovanem cervenem
supermarketu).

P.K.