doplněk k FlashDisku

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 3 11:34:45 CET 2004

> Dotaz směřovaný na mládež fandící MP3 přehrávačům (snad se najdou).

No tak dotaz jsem presmeroval na kolegu sbehlejsiho v problematice MP3 apod.

> Mám firemní 1GB Flash Disk s USB2.0 rozhraním. Jelikož mi tam vždycky
> pár set mega zbývá, táži se, zda neexistuje nějaký levný adapter bez
> vnitřní paměti (proto píšu levný) do kterého bych strčil FlashDisk,
> baterku a sluchátka a přehrával si MP3 ? Kdyby to mělo i tuner, to by
> byla věc.

Vysledek je ten, ze o nicem takovem nevi, osobne by to resil pomoci PDA
s USB (musi umet i HOST). Neni to sice levne reseni, nebot takove PDA se
da koupit kolem 6.000kc ale zase mate PDA ktere muze slouzit i k jinym
ucelum... Taky rikal cosi o PDA Acer ktere toto splnuje ale ma tu
"nevyhodu", ze na sluchatka ma jack 2.5mm...

Pavel

P.S. ale s tunerem a vodotryskem mozna bude u PDA problem :-)))