pocitani prazcu

Honza Krejsa Bin magic@noulimit.net
Čtvrtek Prosinec 2 20:42:47 CET 2004

Dobry vecer,

Tak mi uz masinka na vysílačku funguje :-) Timto dekuji vsem co pomohli
radou. Casem udělám par fotek a pro zajemce je vystavim. Signalem
pokryji vetsi mistnost a i s rušením od motorku vsechno funguje.

Ted ovšem celim další vyzve. Chtel bych udelat nejaky jednoduchy senzor,
který by pocital prazce. Aby masinka mohla ujet predem definovanou
vzdálenost. Moje predtava je IR dioda + fotodioa a nejaka operacni sit
okolo. Ještě jsem nad tim moc nepremyslel, ale mozna někdo z vas něco
podobného delal a mohl by mi pomoci se začátkem.

Dekuji za jakoukoli radu.

Honza Krejsa

---