Jak jednoduse spocitat rosny bod

Danhard danhard@volny.cz
Středa Prosinec 1 14:32:15 CET 2004

Jestli je v tom Casiu normalni nasobeni, tak to bude normalni rozklad
mnohoclenem.
Tohle bylo vymyslene na tu primitivni konstantu.
Nasobeni tou konstantou je pak jenom pricteni do akumulatoru patricne
posunuteho operandu
Treba nasobeni cislem 1,00000001 bin (tj. pricteni operandu o byte posunuty)
coz je dekadicky 257/256 = 1,0039.. a to je prirustek logaritmu 0,001693..,
staci tedy opakovat tuto operaci az dojde k preteceni, inkrementovat pocet
cyklu do registru a ten po preteceni znasobit hodnotou 0,001693.. :o).
Samozrejme je to nepresne pocitani s nepresnymi cisly (protoze to budete delat
v konecne presnosti), takze je dobre prislusnou konstantu korigovat na
nejmensi smerodatnou chybu, a nechat udelat simulaci pro cely rozsah
promennych.

Danhard

-------------

No a to je to co jsem shanel a asi je i obsahem toho programu pro to Casio,
ktery si neumim prelozit do nejakeho postupu. Je tam nekolik konstant a nic
vic nez nasobeni aspon tak se mi to zda.

Potrebuji nejaky postup, ktery nevadi ze bude pomaly (mohu jej delat treba 5
minut kdyz na to prijde tak rychle se pocasi zase nemeni ), ale jednoduchy.

Pokud byste to nekde nasel nebo mi jen poslal odkaz urcite to zkusim napsat.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.