Jak jednoduse spocitat rosny bod

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 1 14:04:18 CET 2004

No a to je to co jsem shanel a asi je i obsahem toho programu pro to Casio,
ktery si neumim prelozit do nejakeho postupu. Je tam nekolik konstant a nic
vic nez nasobeni aspon tak se mi to zda.

Potrebuji nejaky postup, ktery nevadi ze bude pomaly (mohu jej delat treba 5
minut kdyz na to prijde tak rychle se pocasi zase nemeni ), ale jednoduchy.

Pokud byste to nekde nasel nebo mi jen poslal odkaz urcite to zkusim napsat.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.