Jak jednoduse spocitat rosny bod

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 1 11:06:47 CET 2004

Pardon, nejako som sa uklepol...

> Floating point aritmetika mi problem nedela, ale nevim jak takove 8-bity
> pocitaji logaritmy...prestoze to evidentne NEJAK umeji.

No, bud kuknete do tych appnotov co doporucoval p.Hanzal, alebo trebars
do zdrojakov tohho Basicu52, prip. sa moze este najst niekde komentovany
vypis z ROM ZX Spectra...

> Tak jsem si rekl, ze v ramci zkouseni neceho
> noveho zkusim ten mikroPascal a zkusim to napsat sam co se mi podarilo a jen
> to trosku ucesu dam to i se zdrojakem na svoje stranky.

Hadam mi odpustite trocha reklamy.
No v ramci skusania niecoho noveho ste to mohli trebars s tym Basic52
skusit. Zariadeny na to nemusite byt nijako okrem serioveho kabla :-)
t.j. nemusite o '52 vediet v prvom kole viacmenej nic.

wek