Jak jednoduse spocitat rosny bod

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 1 00:53:40 CET 2004

No ja prave tady koukam na konstrukci p.Vaclavika (je to tusim i na HW.cz),
kterej to same psal pro AT89C52 akorat, ze v Ccku a ten zdrojak obsahuje i
operace log10 a ten kompilator to do toho atmela nejak dostat musel...

Ted uz mi nejde o samotne mereni - stejne to asi pripojim do PCcka a to to
spocita OK - spis jakto ze to ten atmel spocte.

Jeste varianta by byla to nasypat do nejake pameti - I/O portu mam dost.
Stejne ji tam asi budu muset mit kvuli kalibraci tlakomeru.

RadekCX