ITRON modul CU205WCPB

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 31 21:22:43 CEST 2004

tiez som kedysi takto kupoval rozne kramy na radioamaterskych burzach,
ale nakoniec som z roho nikdy nic nepouzil a potom som to musel jedneho
dna aj tak vyhodit... Na vianoce ma asi caka podobna vec, vytriedit co
uz doma (na SK) z mojich zasob nebudem potrebovat a budem sa toho muset
nejakym riadenym sposobom zbavit. Poslem potom zoznam :-)
balu