Obvod pro zalozni zdroj

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Srpen 31 18:40:28 CEST 2004

No a kdo vam rikal aby jste tam daval diodu? Dejte tam fetdiodu :-)
http://www.mirnet.cz/vaelektronik/bastl/fetdioda.htm Male proudy spina okolo
20 mV, pri velkem proudu je to dane odporem fetu. Zapojeni bude treba zmenit
(pro spinani v + fet vodivosti P, mozna pro ss aplikaci i snizit proudy
ovladacich tranzistoru), ale to neni problem. K tomu tavnou pojistku a neni
co resit.
Andel

> Tak presne to me napadlo jako prvni, jenze to ma jednu vadu. Pokud budou
mit oba akumulatory stejne napeti....jako ze budou diky vyrovnavacim proudum
a stejnem nabijeni z alternatoru a ja dam mezi ne diodu, automaticky bude
mit hlavni akumulator o neco mensi napeti diky ubytku na diode. Tim padem
bude zarizeni napajeno ze zalozniho akumulatoru a pokud dojde k odpojeni
hlavni baterie zalozni nebude plne nabita protoze zarizeni celou dobu bezelo
na ni. A ja potrebuji aby byla plne nabita aby byla schopna plnit svou
funkci.