RE: DC-AC konvertor s napájecím napětím 48V =

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Srpen 31 18:02:46 CEST 2004


Nechavali jsme si delat stejny zdroj 48V DC to 220V AC. Myslim, ze je to presne to co potrebujete, kdyz bude zajem mohu dat kontakt na naseho dodavatele. 

Honza

PS. to trafo je samozrejme na 48V spinano.

> 
> Ehm, tedy nevím, možná jsem ve škole chyběl ale stejnosměrné 
> trafo 48/230V ??? Stejně tak nevím pane Lukesh, co to je 
> "tranzistorový AMV".
> Skutečně se jedná o montáž konvertoru z baterkového napětí 
> 48V (STEJNOSMĚRNÝCH !) na 240 voltů (STŘÍDAVÝCH) s výkonem 
> cca 150W. Převodníků z 12V nebo z 24V je všude habakuk ale 
> 48V už není tak obvyklá palubní síť. Našel jsem jenom 
> kanadské konvertory ABSOPULSE s výstupním napětím 115 V. 
> Holt nic se nedá dělat, budeme konvertovat dvakrát.
> Jinak ad odpověď pana Čiháka - máte pravdu, tak se to občas 
> obchází, hlavně různí "garážmistři" pomocí odbočky připojují 
> třeba silniční výbavu ale je to profesionálně nepoužitelné ze 
> tří důvodů:
> 1.- Dochází k nestejnoměrnému vybíjení baterie (část článků 
> se vybije více a poškozují se)
> 2.- Instalace odbočky zpravidla naruší antikorozní úpravu 
> článkových spojek, která je pro životnost baterie důležitá. 
> Vrchol zhovadilosti jsem viděl u jedněch "garážmistrů" kdy 
> odbočku přitáhli k olověné článkové spojce pomocí železného 
> vrutu. Vydrželo to 1 měsíc (doba splatnosti faktury...).
> 3.- Aby tato úprava měla alespoň nějakou životnost obzvlášť u 
> zákazníků, kteří mění baterie, je nutno přívod k odbočce 
> integrovat do bateriové zásuvky. Ne všechny typy to umožňují 
> a pokud ano, tak příslušné otvory bývají využity na 
> provzdušňování elektrolytu.
> 
> Každopádně děkuji za reakce.
> 
> zdravim - regards - tschuess
> 
> Ing. Ladislav Krucinsky
> specialista servisu
> Linde Material Handling Ceska republika s.r.o.
> 
> 
> 
> > Nemohu najít googlem něco co by bylo komerčně dostupné. 
> Zákazník chce do
> > vysokozdvižného vozíku zásuvku 220V. Nechce se mi řetězit 
> konvertory (DC/DC
> > 48-24 pak DC/AC 24 - 240) ale asi nebude zbytí.  K zblití...
> 
> A co takhle trafo 48/230V, tranzistorový AMV, nějaké výkonpvé 
> darlingtony a 
> máte to za pár šupů a s Jirkou, tedy pardon, bezstarosti ;-)
> 



Další informace o konferenci Hw-list