DC-AC konvertor s napájecím napětím 48V =

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 31 17:12:07 CEST 2004

Dne úterý, 31. srpna 2004 14:30 Krucinsky Ladislav napsal(a):
> Ehm, tedy nevím, možná jsem ve škole chyběl ale stejnosměrné trafo 48/230V

Asi jo :-D

Hadejte jak z DC udelate AC? Co ho takhle jemne nasekat?

> ??? Stejně tak nevím pane Lukesh, co to je "tranzistorový AMV". Skutečně se

Astabilni Multi Vibrator. pouhe 2 trandiky, 2 kondiky, 4 odporniky a je to.

> jedná o montáž konvertoru z baterkového napětí 48V (STEJNOSMĚRNÝCH !) na
> 240 voltů (STŘÍDAVÝCH) s výkonem cca 150W. Převodníků z 12V nebo z 24V je

tem AMV vam vytvori pulsy 50Hz v protifazi, kterymi ridite ty darlingtony a
ony spinaji primarni vinuti toho trafa. Takze na trafu najednou mate z DC AC,
coz lze transformovat na zadoucich 230V AC.

Kdyz to trafo bude s odbockou, budou vam ty darlingtony stacit 2, jinak budoou
potreba 4.